onsdag den 19. december 2007

Trafik og radio

Jeg hører P4 hver morgen på vej til jobbet. Dels for at høre trafikmeldingerne, men også for at høre noget musik, der kan gøre mig glad.

Trafikmeldingerne, som dukker op med jævne mellemrum, informerer om det ene uheld efter det andet, som forårsager lange køer på motor- og udfaldsvejene. Jeg er utrolig taknemmelig over, at jeg er så heldig at køre ad en vej, hvor vi kun er få trafikanter.

Plads nok

I dag kom husbond hjem med sin julegave fra firmaet. Det er en radio designet af Tobias Jacobsen, barnebarn af Arne Jacobsen. Det er en populær firmajulegave i år. Jeg har hørt om to andre firmaer, som har fået idéen.

Firmajulegave

Min boss var i Metro i går for at købe rødvin til kunder og personale(?). Hele vores arkivrum på kontoret er fyldt op med 3-pak-rødvinsflasker. Men det er jo heller ikke det værste, han kan byde os. Selv om det kunne være mere originalt - såsom et Canon IXUS 960 IS.