onsdag den 2. januar 2008

"Jeg holder af hverdagen"

...sagde Dan Turèll.

Dan TurèllDet gør jeg også. Der er system i hverdagen. Så det var dejligt at komme på arbejde og atter have kontrol over dagene.

Dog startede dagen i dag helt forkert.

Jeg har ikke haft mit armbåndsur på siden en gang mellem jul og nytår. Da jeg tog det frem i morges var det gået i stå kl. 12! Var det nu sket nytårsnat på slaget? Betød det mon, at det er mit sidste leveår?

Desuden har jeg ikke fået købt min sædvanlige Maylands System PP for 2008. Vi fik så mange Mayland spiralkalendere på arbejdet, og jeg mente, at sådan en måtte være ok til mig.

Men den er helt tosset. Man kan jo slet ikke overføre sine kontaktadresser i et snuptag. Der er heller ikke plads til alle mine udklip, gode råd, notater, bøger, jeg skal have læst og alt det andet, man lige smider ind i kalenderen.

Outlook er suveræn, men jeg kan ikke undvære min papirkalender til alt det hyggelige.

Så jeg kom ikke ind i det nye år påklædt med ny kalender. Det er til at blive overtroisk af.