fredag den 18. januar 2008

En af de uger

Thomas Blachman

Efter en uge hvor jeg faldt over mine egne ben og kyssede asfalten med hudafskrabninger på højre kind og et par bøjede ribben til følge; efter en uge hvor en kone kørte op bag i min dyt og gav mig et puf; efter en uge med arbejde, hvor hjernen bare skulle lægges i skrivebordsskuffen ved arbejdstids begyndelse var det for meget, da Ulrik i dag kl. 14:15, et kvarter før jeg skulle gå på weekend, kom med et tilbud, som skulle udregnes, skrives og mailes.

Det var toppen!

Tilbudet blev skrevet og lagt på hans bord med besked om selv at gøre, hvad der derudover skulle gøres. Mit kontor lukkede 14:35. kan han lære at komme i god tid, kan han.

Jeg har til gengæld hygget mig i selskab med Thomas Blachman i aften. Jeg er ret vild med ham. Han har et vidunderligt kropssprog og nogle herlige kommentarer. Jeg ville ikke se et splitsekund af X Factor, hvis det ikke var for ham.