onsdag den 16. januar 2008

Hverdag

Jeg syntes, jeg er brændt ud i disse dage. Føler det, som om jeg er mekanisk. Bliver trukket op om morgenen og kører på rutinerne dagen igennem. På arbejdet er der en masse, som skal sorteres, bundtes og arkiveres. Det er ikke sindsoprivende spændende.

Jeg har printet ca. 50 strikkeopskrifter ud og skifter mening fra minut til minut om, hvad jeg skal sætte gang i. Jeg begyndte i søndags på et laaangt halstørklæde men har kun fået strikket få pinde.

Jeg forstår ikke, hvor tiden bliver af. Der er så meget, jeg gerne vil nå, men får det ikke gjort, inden dagen er omme.

Det er da altid noget, at vejret er dejligt, så man ikke skal gå rundt i slud og saltsøer. På lufteturen denne sene eftermiddag kom vi atter forbi dette lille firma, som ligger i et hyggeligt villakvarter. Der bliver vidst produceret / repareret vægte dernede i kælderen. Ejeren står altid og pakker varerne omhyggeligt ind i brunt papir med sejlgarn omkring, som han sikkert har gjort det i 50 år.