søndag den 17. februar 2008

Himmel og Fjord - nu med eget domæne

Jeg begynder forfra med en ny blog - dog med samme navn denne gang. Hér bliver jeg forhåbentlig. Jeg har læst om WordPress på engelsk og dansk og er blevet mere og mere forvirret. Mente, jeg havde rimelig check på koder efterhånden, men CSS forstår jeg mig ikke helt på - endnu.

Jeg har fået stor hjælp fra Mads, som har fået min blog op at stå. Det var ren kaos i starten.

Endnu har jeg ikke kunne se mine indlæg, fra mit nye domæne, optræde hér på Blogbot. Det virker dog på Overskrift.dk. Ting tager tid, og dette projekt har taget nogle nætter, uden jeg er kommet ret langt.

Men nu vil jeg i gang med at kigge mig omkring og se, hvad I andre har foretaget jer den sidste uges tid :o)

I skal dog lige se, hvordan en knækket karabinhage ser ud: