søndag den 3. februar 2008

For en sikkerheds skyld

Når jeg er glad for noget, køber jeg gerne et ekstra eksemplar for en sikkerheds skyld.

Sådan har det altid været. Hvis en kjole eller en nederdel sidder perfekt, køber jeg to i forskellig farver.

Jeg har to dobbelt LP'er med Electric Light Orchestra's 'Out of the Blue', som jeg købte for 15-20 år siden. - Bare for en sikkerheds skyld. Hvis nu skete noget med den ene... Senere har jeg købt den som CD. De to eksemplarer er stadig ubrugte.

For 4 år siden fandt jeg en Mads Nørgaard frakke, som jeg boede i med det samme. Ugen efter købte jeg samme frakke i en anden farve.

Nu er det nye gummistøvler... Købte de røde i sidste uge. I går købte jeg et par i limegrøn.

big

Nu har jeg da gummistøvler nok!

Jeg ved ikke, hvad der sker, når husbond er ude at rejse. Men jeg får meget mere fra hånden, når jeg er alene hjemme. Blandt andet fik jeg pudset vinduer.

Da jeg i min iver nåede til "pigeværelset", hvor jeg opbevarer de blomster, som ikke bryder sig om stuevarmen, opdagede jeg, at den ene havde uendelig mange hvide blomster. Det bekræfter forårets komme - også indendørs.

Jeg beklager reklamerne i kommentarfelterne her på bloggen. Jeg arbejder på at få dem afskaffet.

Jeg valgte Haloscan kommentarfelter, fordi jeg kunne lide det enkle udseende frem for Bloggers, - og det var ganske gratis. Først nogen tid efter jeg havde oprettet servicen, begyndte Haloscan at sende reklamer ind i kommentarfeltet. Nu har jeg efter noget korrespondance med dem fået oplyst, at hvis man vil fritages for reklamerne, så skal man betale.

Det kunne de have oplyst, inden man tilmeldte sig! Jeg har ikke noget imod at betale, men jeg vil vide, hvad jeg får, inden jeg tager en beslutning. Det andet er rene mafiametoder.

- Hvis du vil beskyttes, så betal!

Jeg er ved at undersøge andre muligheder.